ImpactNews
-
Cine nu-şi declară veniturile ia amendă de până la 500 de lei
-
Georgeta Gavrilă, noul prefect al Capitalei
-
Ministerul Sănătăţii şi-a suplimentat bugetul cu 88.000 lei pentru tratamentul lui Şerban Ionescu
-
Elan a vândut, în secret, brandul 'Realitatea' unei firme de confecţii din Ungaria
-
Guvernul dă drumul angajărilor la stat. Deocamdată însă doar o angajare la 7 plecări
Rezultate de la renumărarea voturilor nule: uşor avantaj Băsescu
ALEGERI
Corina Drăgotescu (2009-12-11 20:57:41)
34489 vizualizari
Ora 20.41 - Renumărarea voturilor nule de la Ilfov s-a terminat. Au fost găsite 71 de voturi valide, din care 34 pentru Băsescu şi 37 pentru Geoană. BEC va dispune modificarea proceselor verbale care-i privesc pe cei doi candidaţi. În Ilfov au fost 2936 voturi nule. Ora 20.49 - S-a încheiat renumărarea şi pentru sectorului 1. Au fost găsite 43 voturi valabile, din care 27 pentru Traian Băsescu şi 16 pentru Mircea Geoană. În sectorul 1 au fost 1906 voturi nule. Vezi şi alte rezultate în interior.
11 decembrie 2009
ora 21.40 - s-a încheiat judeţul Călăraşi şi s-au validat 72 de voturi, din care 37 pentru Băsescu şi 35 pentru Geoană. La Călăraşi au fost 2618 voturi nule.
----------------------------
ora 22 - vedeta este sectorul 4, unde au fost revalidate doar 8 voturi, din care 6 pentru Băsescu şi 2 pentru Geoană. Nule erau 2027.
----------------------------
ora 22.30 - s-a încheiat sectorul 3. Au fost găsite 38 de voturi valabile, din care 22 pentru Băsescu şi 16 pentru Geoană. Sectorul 3 a avut 2782 voturi nule.
----------------------------
ora 23.10 - a fost renumărat sectorul 6. Revalidate - 14 voturi, din care 8 pentru Băsescu şi 6 pentru Geoană. Numărul de voturi nule - 3018
----------------------------
ora 23.30 - sectorul 5 a recuperat 24 de voturi, din care 17 la Băsescu şi 7 la Geoană. Numărul voturilor nule era de 1739.
----------------------------
12 decembrie 2009
ora 9
----------------------------
Alba - recuperate 27 (15 - Băsescu, 12 - Geoană) - voturi nule 1942
Covasna - recuperate 32 (28 - Băsescu, 4 Geoană) voturi nule 1484
Galaţi - recuperate 79 (34 Băsescu, 45 Geoană) - voturi nule 4376
Giurgiu - recuperate 72 (32 Băsescu, 40 Geoană) - voturi nule 2430
Ialomiţa - recuperate 61 (24 Băsescu, 37 Geoană) - voturi nule 1954
Mehedinţi - recuperate 53 (32 Băsescu, 21 Geoană) - voturi nule 1907
Neamţ - recuperate 81 (46 Băsescu, 35 Geoană) - voturi nule 4038
Olt - recuperate 61 (25 Băsescu, 36 Geoană) - voturi nule 3477
Prahova - recuperate 48 (28 Băsescu, 20 Geoană) - voturi nule 5362
Sibiu - recuperate 21 (15 Băsescu, 6 Geoană) - voturi nule 2409
Teleorman - recuperate 66 (33 Băsescu, 33 Geoană) - voturi nule 3602
Vrancea - recuperate 29 (16 Băsescu, 13 Geoană) - voturi nule 2868
Bucureşti - sectorul 2 - recuperate 26 (15 Băsescu, 11 Geoană) - voturi nule 2593
Arad - recuperate 27 (16 Băsescu, 11 Geoană) - voturi nule 2139
Argeş - recuperate 73 (31 Băsescu, 42 Geoană) - voturi nule 3730
Total circumscriptii - 48
Total circumscriptii la care s-au renumărat voturile nule - 22
Total voturi recuperate - 1026 (0,74% din total voturi nule)
Voturi recuperate pentru Traian Băsescu - 541 (0,39%)
Voturi recuperate pentru Mircea Geoană - 485 (0,35%)
ora 11
----------------------------
Harghita - recuperate 17 (11 Băsescu, 6 Geoană) - voturi nule 1860
Maramureş - recuperate 27 (15 Băsescu, 12 Geoană) - voturi nule 2047
Satu Mare - recuperate 23 (16 Băsescu, 7 Geoană) - voturi nule 1612
Total voturi recuperate - 1093 (0,79% din total voturi nule)
Voturi recuperate pentru Traian Băsescu - 583 (0,42%)
Voturi recuperate pentru Mircea Geoană - 510 (0,37%)
ora 12
----------------------------
Dâmboviţa - recuperate 80 (43 Băsescu , 37 Geoană) - voturi nule 4110
Tulcea - recuperate 7 (3 Băsescu, 4 Geoană) - voturi nule 1247
Total circumscriptii - 48
Total circumscriptii la care s-au renumărat voturile nule - 27
Total voturi recuperate - 1180 (0,85% din total voturi nule)
Voturi recuperate pentru Traian Băsescu - 629 (0,45%)
Voturi recuperate pentru Mircea Geoană - 551 (0,40%)
VEZI SI URMATOARELE CIRCUMSCRIPTII
11 decembrie 2009
ora 21.40 - s-a încheiat judeţul Călăraşi şi s-au validat 72 de voturi, din care 37 pentru Băsescu şi 35 pentru Geoană. La Călăraşi au fost 2618 voturi nule.
----------------------------
ora 22 - vedeta este sectorul 4, unde au fost revalidate doar 8 voturi, din care 6 pentru Băsescu şi 2 pentru Geoană. Nule erau 2027.
----------------------------
ora 22.30 - s-a încheiat sectorul 3. Au fost găsite 38 de voturi valabile, din care 22 pentru Băsescu şi 16 pentru Geoană. Sectorul 3 a avut 2782 voturi nule.
----------------------------
ora 23.10 - a fost renumărat sectorul 6. Revalidate - 14 voturi, din care 8 pentru Băsescu şi 6 pentru Geoană. Numărul de voturi nule - 3018
----------------------------
ora 23.30 - sectorul 5 a recuperat 24 de voturi, din care 17 la Băsescu şi 7 la Geoană. Numărul voturilor nule era de 1739.
----------------------------
12 decembrie 2009
ora 9
----------------------------
Alba - recuperate 27 (15 - Băsescu, 12 - Geoană) - voturi nule 1942
Covasna - recuperate 32 (28 - Băsescu, 4 Geoană) voturi nule 1484
Galaţi - recuperate 79 (34 Băsescu, 45 Geoană) - voturi nule 4376
Giurgiu - recuperate 72 (32 Băsescu, 40 Geoană) - voturi nule 2430
Ialomiţa - recuperate 61 (24 Băsescu, 37 Geoană) - voturi nule 1954
Mehedinţi - recuperate 53 (32 Băsescu, 21 Geoană) - voturi nule 1907
Neamţ - recuperate 81 (46 Băsescu, 35 Geoană) - voturi nule 4038
Olt - recuperate 61 (25 Băsescu, 36 Geoană) - voturi nule 3477
Prahova - recuperate 48 (28 Băsescu, 20 Geoană) - voturi nule 5362
Sibiu - recuperate 21 (15 Băsescu, 6 Geoană) - voturi nule 2409
Teleorman - recuperate 66 (33 Băsescu, 33 Geoană) - voturi nule 3602
Vrancea - recuperate 29 (16 Băsescu, 13 Geoană) - voturi nule 2868
Bucureşti - sectorul 2 - recuperate 26 (15 Băsescu, 11 Geoană) - voturi nule 2593
Arad - recuperate 27 (16 Băsescu, 11 Geoană) - voturi nule 2139
Argeş - recuperate 73 (31 Băsescu, 42 Geoană) - voturi nule 3730
Total circumscriptii - 48
Total circumscriptii la care s-au renumărat voturile nule - 22
Total voturi recuperate - 1026 (0,74% din total voturi nule)
Voturi recuperate pentru Traian Băsescu - 541 (0,39%)
Voturi recuperate pentru Mircea Geoană - 485 (0,35%)
ora 11
----------------------------
Harghita - recuperate 17 (11 Băsescu, 6 Geoană) - voturi nule 1860
Maramureş - recuperate 27 (15 Băsescu, 12 Geoană) - voturi nule 2047
Satu Mare - recuperate 23 (16 Băsescu, 7 Geoană) - voturi nule 1612
Total voturi recuperate - 1093 (0,79% din total voturi nule)
Voturi recuperate pentru Traian Băsescu - 583 (0,42%)
Voturi recuperate pentru Mircea Geoană - 510 (0,37%)
ora 12
----------------------------
Dâmboviţa - recuperate 80 (43 Băsescu , 37 Geoană) - voturi nule 4110
Tulcea - recuperate 7 (3 Băsescu, 4 Geoană) - voturi nule 1247
Total circumscriptii - 48
Total circumscriptii la care s-au renumărat voturile nule - 27
Total voturi recuperate - 1180 (0,85% din total voturi nule)
Voturi recuperate pentru Traian Băsescu - 629 (0,45%)
Voturi recuperate pentru Mircea Geoană - 551 (0,40%)
VEZI SI URMATOARELE CIRCUMSCRIPTII
O FRAUDA SI MAI MARE
Romica
Acum se fura si mai mult. Din ce se vede la televizor s-a focut cel mai mare furt de voturi sub camerele de filmat, chiar in sediile BEJ care nu aveau voie. Toate aceste buletine trebuiau trimise asa cum au fost sigilate dupa ziua votului si trimise la BEC.
Deci? Se fura?
haoles pesedeilor
ion
DA ROMICA, de la psd.
daca nu intelegi nici pana acum ca psd-ul e maestrul furturilor electorale, inseamna ca ai ciuperci in loc de creieri
basescu va iesi castigator si la numaratoarea asta. impaca-te cu ideea ca ciuma rosie psd se duce pe apa sambetei, si creierii tai odata cu ei, ca vad ca te-au pacalit bine astia la antene si realitatea.
mai verifica si alte surse nemanjite de mainile psd si vei vedea.
alooooooooo
TINA
alooooo, romania se aude???? geoana??? mai, nu ma topai ca de la topaiala ti-au cazut creierii prin urechi si acuma cand te gandesti cum sa o scalzi nu mai ai cum!!!! ca de unde alt creier???? nu ca ala pe care il aveai ar fi fost bun !!!!!
pt tina
romanu logic
stai, ca din comentariul tau reiese ca geoana ar fi avut vreodata creier..
eu zic ca te inseli, mai gandeste-te te rog :)
alooooo
TINA
stiu de ce a topait geoana!!!!!!!!!! vroia sa isi ia zborul mai, oameni buni.. era si el fericit ca in sfarsit poate muri fericit cu tot cu partidul lui !!!!! dadea din aripioare ca un ingeras!!!1 saracul de el!!!! era chiar dulce !!!! stiti reclama cu kinder bueno.... asa si el... s-a lins pe botic!!!
Pierdere de timp
H.L
Pana acum pare o pierdere de timp. Tara are probleme grave, sufera economia si stam sa facem circ.
Sau
Pg
Geoană ... Zboară puiule, zboară
stiti ce face geoana?
TINA
stiti ce face geoana acum???????? nu mai topaie fratilor!!!!!! nu mai topaie la sediul psd... ci topaie in gooooooooooooool!!!! in scrisoarea de adio a scris cu patima.... "am invins"!!! "am invatat sa zbor!!" :)))
Prostanacul si-o cam ia
Nemesis
E un trend ascendent pt Basescu.
Adevar
Ion T.
S-a recuperat o parte din adevar. Cam asa zicea unul de la PSD, cind CCR a decis renumararea. Halal adevar. Citeva zeci pe sectie. Cita inutilitate, doar pt. a i se satisface orogliul si a i se repara onoarea lui mircea si a nu stiu mai cui. Asa mi-e o scirba de toata istoria asta din ultimele 2 luni. Ai senzatia ca astia nu au simtul masurii. Nu stiu cind sa se opreasca. Au facut atita garaga in campanie electorala si nici acum nu stiu sa se opreasca. Sper ca istoria ii va arunca la lada de gunoi, acolo unde sta bine unroa ca Vadim.
Sugestie de prezentare
Parerea mea
De ce nu puneti un grafic din care sa reiasa procentul de voturi "renumarate" si numarul de voturi "recuperate" de fiecare candidat? Ar fi mai sugestiv
HOTUL STRIGA HOTUL!!!
MIHAELA
CRED CA SUNTEM CU TOTI CONVINSI CA PSD RECLAMA FURTURILE LOR DAR PUNANDU-LE IN CARCA PD-L. EI STIU UNDE SA ARATE FRAUDELE CA LE-AU FACUT EI....... SUNT SIGURA CA NU LE IESE!!!!
Update
Andrei
Corina, ne mai tii la curent si acum, dupa ora 12 noaptea? Te rog, niste date noi, eventual de la celelalte sectoare sau chiar de la alte judete ar fi foarte interesante!
Felicitari oricum, se poate vedea ca pana acum toate behaielile penibile ale pdsr-ului au fost degeaba, procentul de voturi valide din cele nule este unul normal de 1-2% iar voturile sunt repartizate in mod relativ egal ( ba chiar TB e in fata, in mod absolut ironic :)) )
Parerea mea
Don Huan
Pesedeule nici nu sti cat de mic incepi sa fi.
Parerea mea
Parerea mea
christian
aoleooo....
pai ma tem ca daca mai apar fratii jderi(niMIca si diliu dragnea) cu vreo 3 basculante , la sfarsitul numararii iese marinarul stramb cu vreo 60 la suta
Parerea mea
citi cretini sint in romania asta!
Parerea mea
george
Ca de obicei multi idioti gen romica . A vazut el la televizor ca se fura . Esti zalud rau de tot baiete .
Parerea mea
Corinaaaaa...unde esti?
Parerea mea
george, cretinul nu e egal idiotul. idioti sint cei care au votat pe basescu,cretinii sint cei care se mai lauda ca au facut
Parerea mea
george
Bine retardatule ! Fii si tu fericit ! Iate de mana cu prostanacu .
Parerea mea
Dani
corina,vei mai posta ceva sau mergem la culcsre?
interesant,cum cei care reclama sunt chiar ei avantajati de renumarare
Cred ca acest basescu ii bate si in reluare si oricum o dau tot el iese in picioare!chiar cred ca acest basescu este cel mai puternic om de pana acum in Romania!
Parerea mea
ion
SENZATIONAL:http://www.e-album.ro/membru.php?id=26606
Parerea mea
TAXY
VEZI http://www.e-album.ro/membru.php?id=26606
Parerea mea
TAXY
VEZI http://www.e-album.ro/membru.php?id=26606
Parerea mea
GIANNU
NU RATA http://www.e-album.ro/membru.php?id=26606
Parerea mea
GIANNU
NU RATA http://www.e-album.ro/membru.php?id=26606
Dezinformare?
Cetateanul bulversat
Unele posturi de televiziune transmit de la Bec, afirmand ca inca n-au sosit voturile de la sectoarele din Bucuresti. Nici pomeneala de Calarasi. Ce se intampla aici? De unde preluati informatiile care apar mai sus?
Parerea mea
george, n-am votat pentru ca erau prea multi idioti la coada.
Parerea mea
E incorect!!! Au desigilat sacii in teritoriu la BEJ-uri, le-au se numarat si apoi se trimit la BEC.
Normal era sa fie trimise sigilate la BEC
Parerea mea
grup de veghe
Parerea mea
grup de veghe
Bai,
Clica Portocalie ( http://clici.wordpress.com ) a anulat stampiland voturi de-ale lui Geoana!
Când anulez un vot, încerc s-o fac pe bune!
Parerea mea
Parerea mea
adi
frauda !!! frauda!!!! :::))))))
@ Cetateanul bulversat
Corina Dragotescu
ati auzit vreodata de cuvantu "surse"?
Sa decida anulatii
Ion T.
Eu zic asa: sa se anuleze cele peste 10 milioane voturi valabile si sa-i lase pe "anulati" sa decida soarta alegerilor. Asa, ca o reparatie morala, ca votul lor nu a contat initial. Si nici nu ar exista vreo suspiciune de fraudare, pt. ca initial aceste voturi oricum nu au contat, fiind nule. Dam legatura la biroul de la Senat.
Parerea mea
PSD-istii au deschis SIGILIILE
Ramona
hehehe Mari Smecheri sunt cei din PSD au deschis sigiliile la voturile din diaspora vor sa fie anulate si spera sa iasa bine la numaratoarea voturilor Geoana in tara EI PARNAIA PE VOI LASILOR >>> AVETI RABDARE % ANI poate ve-ti prinde osul atunci :)))) >>> HAI BASESCU
pentru Parerea mea
k
pentru "Parerea mea" EU CRED CA PAREREA TA NU CONTEAZA!
Rusinos
Vasile
Daca dupa comportamentul din noaptea de duminica spre Geoana si ai lui s-au facut de rusine, acum devin penibili. Pacat ca s-au raliat la acest comportament si PNL, in frunte cu Antonescu. Daca ar avea in jurul lor cativa oameni care au o gandire matematic logica si i-ar si asculta, s-ar fi oprit dintr-un asemenea demers. Repet, pacat de PNL
Parerea mea
gabi
ce mai vrea domnul geoana nu vede ca a pierdut are dreptate domnul iliescu cand l-a facut prostanac
Parerea mea
dani
Tara arde si baba se piaptana! Ce vrea PSD-ul de fapt, sa votam pana iese al lor? Consider ca s-a ajuns prea departe. E cazul sa inceteze. Au devenit de-a dreptul paranoici.
Parerea mea
dani
Corina, te felicit! Tine-o tot asa, sa-ti dea Dumnezeu sanatate!
Parerea mea
Diana
Va multumesc, doamna Dragotescu, pt informatiile pe care le furnizati. Va astept cu noi date. Oricum, rezultatul este cel previzibil. Traian Basescu este si va ramane si in urmatorii 5 ani ani Presedintele Romaniei!
Vox populi ... :)
Cine Plateste?
wow
Ia sa vedem daca va intreba vre-un reporter pe cei de la PSD cine va plati cheltuielile cu renumararea voturilor. PSD-ilor!!! Mai ciripeste cineva ceva? Iar v-am ciuruit. Treceti la planul "C"? HA,HA,HA
Parerea mea
Emilia
Poate ajung la concluzia ca Basescu s-a furat singur!
SE FURA !!!
ZBL
S-a furat la alegerile din data de 6, acum se fura dublu pentru a-si mentine pozitia de castigator ... SE FURAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
Parerea mea
Parerea mea
Emilia
Probabil ca urmeaza planurile C,D.......pana se termina alfabetul.Saraca Romanie si poporul ei pot sa mai astepte,ca Ciuma Rosie nu se lasa !
Parerea mea
gavrila
In final se va vedea de ce s-au dedat cei de la birourile judetene sa-si vare nasul in voturile nule.Cred ca numaratoarea de ieri de la BEJ-uri a ucis in cetateni speranta ca se va face dreptate.C.C. a cerut lupilor sa inventarieze stanele (de voturi).
Este suficient
dan
pentru a ne da seama de traficul de constiinta facut de ambele parti.Aceste alegeri nu au fost nici pe departe corecte si libere.
Deci pur si simplu pierdere de vreme
H.L.
Deci aproximativ jumatate din sectii au fost verifiate. Au rezultat 1026 de voturi valide. Pana la final sa zicem ca mai apar 1000 sau 2000. La 136.000 de voturi, procentul este pur si simplu nesemnificativ si rezuta o MARE PIERDERE DE TIMP !!!!!!
asa e, trebuia sa le numere vanghelie
BinL'ardem
Dupa voi, voturile trebuiau numarate de catre vangoagle la sediul din kiselef...hai sictir psd-ilor..ce altceva mai vreti?
Adaugati si total VN
Total??
Adauga-ti si total Voturi Nule initiale la totalurile prezentate.
Multumesc.
DEONTOLOGIC
costin
De unde sunt sursele voastre si cat de credibile sunt ? BEC a anuntat oficial ca rezultatul il avem cand se va termina numaratoarea. Aveti cartite si la BEC ?
Damblageala pesedista
Misu
Pesedii s-au damblagit rau de tot: Geoana cu privirea pierduta se strecoara printre jurnalisti si sustine in permanenta ca el este presedinte. Mai rau, imparte si functii: Antonescu prim ministru, Nica la interne, Vanghelie la Justitie, etc. Toti pesedeii cu apucaturi bolsevice au inecat canalele tv cu asa zisele fraude masive. Mai rau, ii cred dobitoci tot pe votantii lui Geonel nebunul. Numai acestia cred aberatiile si fanteziile pesedeilor. Alt semn al damblagelii pesediste: s-au devoalat singuri si isi trimit la puscarie turistii electorali, din muntenia si moldova. Alt semn al damblagelii pesediste: a jignit romanii din tara si din strainatate, a jignit si adus acuze grave tuturor institutiilor statului implicate in procesul electoral:AEP, BEC, MAE, Jandarmerie, procurori si judecatori, institutii conduse de pesedei sau la care au numit sefi. In damblageala lor au afirmat ca au facut contestatie pentru ca a iesit Basescu. Toate se intampla din vina unei singure persoane-Basescu
interesanta reactia celor care posteaza
Sorin
Cei care tin cu geoana, cica este bine ca se numara dar nu este bine unde se impacheteaza voturile, deoarece se fura iarasi, ca si cum pina acum sa demonstrat legal ca cineva a furat. Cei care tin cu basescu spun si ei ca este bine , ca asa se demonstreaza ca nu sa furat , iar voturile nule nu au influentat rezultatul final. Intrebarea mea ar fi, cine mai tine cu restul, ca noi, care nu vor sa stie decat cand institutiile statului vor incepe sa functioneze exact in parametri in care au fost concepute, adica pentru bunastarea cetatenilor acestei natii ?
Felicitari, Corina
Ion T.
Am uitat cel mai important lucru: sa-i multumesc Corinei Dragotescu pt. ca ne informeaza si nu ne lasa prada speculatiilor. oarte frumos din partea ta. Un ziarist adevarat nu se defineste prin opiniile sale, ci prin ceea ce este in stare sa produca la capitolul informatie. Celor care speculeaza pe aici de unde are Corina rezultatele, le-as spune sa nu-si consume creierii cu speculatii. Un ziarist bun face rost de informatie calda, de ultima ora si nu isi descopera sursele. Atita doar ca in Romania asta provoaca imediat scenarii si teorii din cele mai trasnite. E o boala a societatii romanesti. Deci, de aici, de la 2.000 km de Romania, felicitari Corinei Dragotescu.
Parerea mea
Misu
Stiti cum cred eu ca se cheama ce a facut P.S.D.-ul? AUTODENUNT !!!!!!! HA-HA-HA
Parerea mea
monica
eu sunt mai proasta!puteti sa-mi spuneti cine a furat pe cine?
Parerea mea
zcb
In legatura cu modul in care s-au trimis voturile nule la BEC: televiziunile(a se citi Antena3 si Realitatea) vorbesc prostii.Daca se interesau, aflau ca exista o directiva de la BEC catre BEJ-uri sa trieze continutul sacilor sigilati si sa indosarieze voturile nule pe sectii tocmai ptr a se reusi pana luni parcurgerea celor 138000 de buletine de vot de catre cei 17 membrii. Dar cand esti atat de vandut intereselor PSD-ului, ai facut campanie pe fata ptr. Geoana, nu ma mira nici dezinformarea asta..
Parerea mea
fraieritul
S-a dovedit ca sa furat ,indiferent pentru cine sa votat
Parerea mea
IO
In viata trebuie sa stii si sa castigi, si sa pierzi cu demnitate... Unii nu stiu nici una, nici alta, reusind sa fie ridicoli in ambele ipostaze. Trist este ca nu de asta are nevoie tara acum! In plus, ajung oamenii sa se urasca intre ei pe motiv de convingeri politice...
vai de mama lor psd-isti
nelu
vai de mama lor.vor lua lua bataie si la renumarare cu armele lor.sa fiu in locul lui gEOANA si a acolitilor din partide care l-au sustinut asi pleca in lume sa nu ma mai vada lumea(asa prostanac).peste 5 ani poate nu mai auzim de ei.
Parerea mea
zcb
@ monica
Mici siretlicuri au fost in mod sigur de ambele parti. Dar in conditiile in care in toate sectiile de votare a fost doar un PDL-ist la 5-6 membrii ai coalitiei impotriva lui Basescu, sa vii si sa spui ca PDL a "fraudat masiv" votul este o imbecilitate crasa. Maestri furtului la urne au fost mereu PSD-istii, de aceea stiu exact toate modalitatile de furt. Culmea ca in momentul in care s-a declarat castigator Geoana nu a reclamat vreun furt si nici nu a cerut anularea alegerilor...
Parerea mea
Sabrina
Am si eu o intrebare:PSD-ul a dat drumul la cronometru cad a inceput renumararea voturilor la BEC?
Nu de alta,dar parca ar fi peste puterile mele sa mai vad iar ca o iau de la capat Dragnea si Nica sa ne faca demonstratia cu "efectul razelor de luna asupra sosonilor de guma".
Si cu implicarea SSR,Nica ar trebui sa poata mai ceva mai mult decat vanghelie,are totusi o diploma de inginer de specialitate in telecomunicatii.Sau la cursurile de telecomunicatii a chiulit?
O fi constitutionala contestatia dar pana acum rezultatele partiale suna a autodenunt iar pierderea asta de vreme costa pe toata lumea.
Sau asa trebuia?
Parerea mea
calin
Felicitări pentru Corina Dragotescu!!!!!!!!!!!! Toţi cei care citesc articolele acestei jurnaliste ar trebui să o felicite deoarece este printre puţinii oameni din massmedia care şi-a păstrat integritatea şi a fost consecventă în apariţiile sale la tv dar şi prin intermediul articolelor sale. Corina ţine-o tot aşa pentru că să ştii că patrioţii şi cei care îşi iubesc ţară apreciază jurnaliştii care sunt neutri şi care încearcă să prezinte realitatea fără a o denatura. Mă abţin să comentez prestaţia unor oameni de tv de la ANTENA 3 pe tot parcursul campaniei electorale şi după.....RUŞINE!!!!!!!!!!!!!
Parerea mea
Au arantat tot CHIORUL de BASE sa ia mai mult.Nu vedeti ca astea din ardeal n-au adus pina acuma voturile .Oare ce au facut toa
Parerea mea
Lucia
E clar ca s-au anulat mai multe voturi pro-Basescu, deci daca si voturile acestea se valideaza, Basescu ramane in avantaj.
Parerea mea
cineva,n-are importanta cine
pai daca seara trecuta la ora 20.57 numararea voturilor indica ce se scrie mai sus nu vad de ce mai-marii PSD se cramponeaza de tot felul de lucruri care mai de care mai nastrusnica;n-ar fi mai demn sa accepte ceea ce au obtinut pana acum de la CC si BEC,sa treaca peste orgolii si sa se apuce de treaba la parlament:bugetul pentru 2010,acordul cu FMI si cate ar mai trebui rezolvate,nu s-o tinem intr-o incrancenare continua.
draga Corina
andrei
te rog sa te hotarasti daca esti jurnalist sau politician. daca esti jurnalist n-ai voie sa manipulezi decat daca ai datorii fata de cel care ti-a platit tratamentul si atunci e oarecum scuzabil. altfel da-ti seama ce s-ar intampla daca toti profesorii la orele de dirigentie si-ar lauda favoritii politici. sau daca am incepe cursurile la universitati in acelasi mod, cu ce frumos si destept e candidatul preferat. mai gandestete daca e corect ce faci la realitatea. mai bine ti-ar sta la PROTV, TVR ca sa nu zic B1 sau voxnews. succes la transfer. e pacat de tine.
AXA PC-PSD SI COALITIA CONTURILOR LUI CEAUSESCU:20 DE ANI DE ANARHIE INSTAURATA DE ORGANIZATIA DE CRIMA ORGANIZATA POLITICA CONDUSA DE NUCLEUL ILIESCU-VOICULESCU
Exploziv News
CRESCENT-ul lui „Felix” era o firma "off-shore", infiintata pentru a fi scutita de taxe si impozite in Romania, conform legilor internationale in materie, tocmai pentru ca banii castigati de ea sa nu ajunga la buget, ci in conturile controlate de Dan Voiculescu. Profilat in special pe afaceri cu ciment si alumina, Dan Voiculescu-CRESCENT a scos din Romania cantitati gigantice din aceste materii prime, obtinand profituri calculate la cel putin 1,5 miliarde dolari, intr-o perioada in care toata Securitatea Statului era transformata intr-un urias mecanism de producere de bani, prin orice mijloace, cu scopul achitarii integrale a datoriei externe a RSR, de 21 miliarde de dolari. Dan Voiculescu era una dintre ...
www.exploziv-news.ro
Parerea mea
Corina este cu Base .Am vazut cum sa tristat cind s-au anuntat exitpolul si dupa ia sa dus repede la PDL.De ce nu spune cum au primit PDListi rezultatele asa repede?
Avea dreptate
Mihai_42
Basescu, daca se renumara voturile iese cu 3 procente in plus fata de Geoana. Cum sa faci sa-ti tragi singur suturi in fund? Raspuns: sunati la PSD.
Avea dreptate
Mihai_42
Basescu, daca se renumara voturile iese cu 3 procente in plus fata de Geoana. Cum sa faci sa-ti tragi singur suturi in fund? Raspuns: sunati la PSD.
Instigari televizate
Misu
Realitatea si Antenele cred ca pot pacali un popor intreg. Au totusi dobitocii lor, votantii dobitoci ai lui Geonel nebunul(striga in permanenta ca el este presedinte si imparte functii: Antonescu prim ministru, Nica la MAI, Vanghele la justitie, etc.)care inca sunt convinsi ca se mai poate rasturna situatia. Mai rau este ca Realitatea si Antenele indeamna populatia, pe dobitocii lui Geonel nebunul, la revolta. Dragnea, Nica, Vanghelie si Hrebe sunt gata sa aduca din moldova, muntenia si olt in capitala 200.000 de dobitoci pesedei. Toata actiunea va fi sponsorizata de Patriciu si Voiculescu cu suma de 1 mil de euro.
trist
anonim
Este foarte trist cate voturi "au scapat" in sacul cu voturi nule. Practic, pana acum, celor 1093 persoane le-au fost anulate optiunile electorale, indiferent cu care din cei doi candidati au votat.
Parerea mea
ich
sunt de acord cu andrei.BRAVO>
BATALIA S-A TERMINAT
Claudette
Dupa renumararea primelor 26 de judete afisate mai jos rezulta ca Basescu a ciastigat. Presupunand ca toate voturile nule care urmeaza sa mai fie verificate ar fi valabile pentru Geoana si toate cele 1173 descoperite valide pana acum ar fi numai ale lui Geoana, Geoana ar avea 5274443, MAI PUTIN decat Basescu cu 1365 voturi. Asa ca acum ar cam fi cazul ca sa ne mai apucam si de treaba si sa nu ne mai agatam cu dintii de ceva ce nu ne apartine.
Parerea mea
poporule....cind scapam de CHIORUL ????
Parerea mea
joni
de chiorul nu scapi ca orbi sunt in belsug
helloween
Ovi Dan
ha ha ha, basescu il bate pe gioana si la voturi nule.
@ZCB
monicaf1951@gmail.com
Sunt pusa la punct cu tot ce se intampla.Iti multumesc ,totusi.
intrebam si eu asa de dragul intrebarii,crezi ca am uitat vreodata nu numai furturile psd ,dar si jocul lor imputit ,de doctrina ai caror mandri urmasi sunt?Nu-i pot suferi,pt ca de 5 ani sunt singut=rii care fac galagie ,nu lasa tara asta in pace sa-si vada de mersul ei.Nu merita sa folosesc cuvinte urate ,pt ca am o varsta care nu-mi permite ,dar am "beneficuiat" de sinceritatea si adevarul lor 40 de ani inainte de 89 si vreo15 dupa.Astia sunt ca balaurii din povesti,le tai capul si creste altul la loc.
Sa plateasca PSDul toata aceasta pierdere de timp si bani,ca au de unde.
Eu nu sunt dispusa la asa ceva.Dl Boc sa faca o socoteala cat ne costa si sa-i puna pe ei sa deconteze.
S-auzim de bine!
S-A GASIT COPILUL BATUT DE MATELOT
VAFANCULLO
S-A GASIT COPILUL BATUT DE BASESCU,,,ESTE GEOANA SI CICA AR MAI VREA O TURA
A "castigat" masinaria de vot PSD
ciudatu'
Masinaria pesedista a castigat aici. Au reusit sa-i fure lui Basescu mai multe voturi decat a reusit PDL sa-i fure prostanacului.
Acum a iesit Duvaz sa spuna ca nu asta era frauda, ci ca s-a fraudat pe 10 iulie cand plouat in loc sa fie soare afara.
pesedisti PENIBILI!!!
P.S. coana dragoteasco, nu mai pierde vremea numarand voturi, iesi la iRTV si ajuta-ti prostanacul.
Aloooo TINA
TINA = Noroi, in limbajul popular. Asta ai tu in loc de creier. vezi sa nu-ti iasa pe nas...
NUMERE NUMERE
daniel
IN TIMP UTIL NU E POSIBIL: sa verifici incrucisat 11 mil de alegatori cu 21 mii sectii: rezulta 134 miliarde de verificari (dureaza niste ani, iar costurile vor suportate nu de PSD ci de ceilalti). Sa verifici identitatea a 800 000 persoane (sectii speciale si diaspora) ar dura alti doi ani.
unde sun voturile nule?
nicoleta
s-a intrebat cineva ca de fapt CCR vrea sa demonstreze ca de fapt nu sunt voturi nule,cu toate voturile valide gasite printre cele invalide eu cred ca se va ajunge la concluzia ca totalul voturilor considerate nule ajunse la BEC nu este de departe cel de 138.000.
PSD sau CHIX 'reloaded'
anna maria
Ei au vrut-o doar Basescu a spus: 'Sa se renumere toate voturile. Vor fi diferente de trei patru procente, la final'. PSD, maestrii furtului electoral, cum scoateti camasa? Iata totalul intermediar al renumararii voturilor nule de la BEC, orele 12:00 - 629 Basescu 551 Geoana. A..., dar stai..., a aparut un psd-eu care sustine ca el a atentionat doar ca pe voturile valabile ale lui Geoana a fost aplicata si a doua stampila. Dar oare nu asa se putea face si pe voturile lui Basescu. V-ati facut de CACAO
Parerea mea
anna
Stimata d-na Dragotescu va stimez si va admir foarte mult ca om, ca jurnalist insa sunteti... cel putin discutabila. Cum se poate sa desfasurati acest demes manipulativ in continuare? Cum vine asta cu 'usorul avantaj'?
Hei, Sova jr.!
dindamaroaia
Nu-ti este jena , Sova, cand pentru ambitia ta de a iesi in evidenta si a avansa pe scara cu trepete rupte a psd , pui la o munca de sisif atatia oameni care aveau si ei dreptul de a sta in weekend cu familiile lor?
Poate vei invata acum ca respectul pentru cei din jur este mai important decat propria ta cariera.
E un lucru pe care, cu obiectivitate recunosc, parintii tai l-au avut si il au. Pacat ca nu se transmite genetic. Tu semeni mai mult cu Ponta .
raspuns pentru anna
Corina Dragotescu
Nu va inteleg Scorul este de 0,45 la 0,40 in materie de voturi castigate in urma renumararii. Deci, este un usor avantaj pentru Basescu. Multumesc oricum
Exemplu
Andrei
Iata un exemplu de voturi nule. Nu scriam daca motivul nu ar arata pana unde s-a ajuns cu smecheriile la votare. Atentie! Nu incriminez nici un partid, relatez doar faptele!
Doamna de unde imi iau ziarele zi de zi are o familie compusa din 7 persoane, toate cu drept de vot. Dupa alegeri, am intrebat-o cum au votat. Mi-a raspuns ca pe amandoi, ca sa-i impace (stampila pe fiecare candidat, la fiecare buletin de vot). Am intrebat de ce. Iata raspunsul. In 2004, unul din copiii dansei trebuia sa vina din Spania chiar in ziua votarii. Restul, cei de aici, au fost la vot si au vazut cu surprindere ca baiatul lor votase. S-au mirat, bineinteles, dar au zis asta e, a vrut omul, inainte sa vina acasa, mai intai sa voteze. Au votat, s-au intors acasa, iar mai pe seara apare si fiul lor. Urmeaza intrebarea, daca a votat, iar el spune ca nu, chiar se supara, spunand "cum mama, mai intai sa nu vin sa va vad pe voi dupa atata amar de vreme si dupa aceea sa votez?" Atunci au realizat ce s-a intamplat si au zis ca de atunci incolo nu vor vota decat voturi nule. Ramane intrebarea de ce s-a ajuns pana aici, sa se stie si cine urmeaza sa vina in Romania si daca sunt sanse sa voteze sau nu. Ganditi-va ca aceasta presupune acces la listele cu calatori, adresa, identificarea sectiei unde este pe lista, etc. Ce parere aveti? Felicitari d-nei Dragotescu ptr. reusita dansei in lupta cu cancerul si pentru articolele scrise!
Contestatie PSD
misu
Domnilor, mai usor cu reverificarea. Iar o sa sara de fund in sus damblagii lui Gionel nebunul, ca au fost furati, ca nu a fost timp practic si efectiv sa se reverifice un numar de 135 mii de voturi. Dupa socoteala damblagiilor pesedei, a realitatii si antenelor ar fi trebuit cel putin 7 zile in conditiile in care reverificarea ar fi necesitat 10 secunde de fiecare vot, facute de 17 persoane diferite, de orice sex si cu varsta cuprinsa intre 18 si 101 ani, indiferent ca purtau sau nu ochelari de vedere, de soare , de cal, daca erau sanatosi sau bolnavi de diabet, astm, sau inima, daca mancau carne sau cereale, daca erau patenti, impotenti, fete mari, gaurite sau la menopauza.
Semnaturi gresite
MadMax
Pentru cei care reclama voturi efectuate de cei plecati din tara si de carte morti:
O gramada de persoane semneaza pe rindul gresit, nu in dreptul numelui lor. E prea tirziu pentru cei de la comisia de votare dupa aceea sa faca ceva, asa ca inchid ochii. Ce ar trebui sa faca? Sa declare alegerile nule la acea sectie de vot? Se intimpla de zeci de ori la fiecare sectie.
Parerea mea
Emilia
Am o intrebare : Care este problema ONG-urilor si a Sindicatelor ,ce credibilitate mai au acestea ,cand in timpul campaniei electorale si-au dovedit partizanatul politic ?
Felicitari
Andrei
Felicitari Corina pentru aceste informatii interesante transmise in timp real. Sunt intr-adevar impresionat si ma bucur ca exista (ce e drept, foarte putini) si jurnalisti ca tine in Romania!
Mult succes in continuare!
Lideri PSD fiti uniti!
Stoica
Este absolut inimaginabil ce se intampla cu unii lideri PSD! In loc sa recunoasca infrangerea, gasesc fel de fel de motive de a justifica infrangerea. Voturile nule au fost proportional repartizate in toate sectiile de votare (aproximativ 1%) . Procedura de votare prevede ca dup[ incheierea votarii toate stampilele sa fie introduse in plic si sa se sigileze cu stampila de control sub supravegherea membrilor comisiei. Deschiderea urnelor si numararea voturilor se face dupa ce njimeni nu mai poate avea acces la stampilele de vot. Ceea ce spune Duvaz, Dragnea si Sova ar presupune ca in fiecare sectie de votare sa mai existe o alta stampila VOTAT la indemana unui reprezentant al PDL care sa fie aplicata pe 2-3 buletine. Riscul ar fi prea mare domnilor. Nu tine! Si dupa cum ati vazut greseli au fost de ambele parti. Acum Duvaz doreste verificarea CNP-urilor. Garanteaza d-l Duvaz ca toti cei care au votat dublu au votat cu Basescu? Sau poate liderii PSD doresc ca cetatenii sa se legitimeze si sa fie primiti la sectii de votare cu carnetele de partid ! Fiti uniti si recunoasteti infrangerea. O parte din voi a recunoscut!
UN VOT DE INCREDERE
danedan
pentru PSD/isti, PDL/isti și pentru Corina
1. Cine uita istoria este condamnat s/a retraiasca! Deci vreti sa mai retraim istoria alaturi de psd?
2. Basescu nu a prea facut ce ne/a zis ca va face.Dar poporul roman l/a ales iar. Iata un vot de incredere ! Basescu are acum sansa sa intre in istorie sau sa ingroase numarul celor care au inselat poporul. Iar daca ne inseala nu o sa/l ierte nici Dumnezeu!!!
3. PSD cred ca nu are nici macar sansa la o noua revolutie in partid. Astia ar trebui sa se desfiinteze, iar constiintele sa coaguleze. Nu vad altfel. Ce drac de revolutie sa faci ca sa reformezi un partid condamnta de popor?
Cifre
Sanda
Pe baza cifrelor din articol am constatat că au fost renumărate 52.1% din voturile anulate. Din acestea a rezultat o eroare de 1,63%
Dacă extrapolăm la 10.620.116 votanţi câţi au fost în turul 2, rezultă că ar putea fi clasificate greşit peste 170.000 de voturi. Indiferent de direcţie!
Pe mine asta mă deranjează cel mai tare: merg să votez cu bună credinţă iar votul meu ajunge cine ştie unde. Asta arată încă o dată că la noi, la români, se aplică "las-o mă că merge aşa" :(
Munca zadarnica
Misu
Curtea Constitutionala nu va verifica situatiile in care nu se poate dovedi cum au votat unii alegatori reclamati de pesedei, votul fiind secret, ca de exemplu: votul multiplu, al celor decedati, al celor care nu au declaratii la sectiile speciale, al celor care au codul numeric scris gresit. Ar putea pentru a verifica corectitudinea sectiilor speciale si din strainatate sa verifice prin sondaj cateva sectii, daca corespunde cu procesele verbale. Numarul fraudelor instrumentate de politie, aproximativ 100 coroborat anulate de diferenta din voturile nule(este o suta in favoarea lui Basescu) va duce la o singura solutie a curtii: Basescu este presedinte. Toata contestatia facuta de pesedei nu a dus decat la pierdere de timp, consum de energie, sfidarea evidentei, penibil, pentru ca Geoana nu a castigat nici un vot, iar diferenta dintre Basescu si Geonel nebunu s-a pastrat.
ciudat sau nu
dimitris
cum dracu se intampla ca in toate circumscriptiile basescu are mai multe anulate ca geoan?! psd-isti de rahat!
Ineptii
H.L.
Ce parere aveti doamna Dragotescu despre cererile PSD, cu expertiza stampilelor si restul ? Nu sunt puse conditii absurde ? Nici nu stiu daca C.C. poate sa accepte asa ceva. Sa faci expertiza la stampile ? Nu le-au pus intentionat asa absurde ? Vineri Duvaz saluta initiativa C.C. de renumarare a voturilor nule, ieri spunea ca e "o perdea de fum".
Ne facem de ras
Daniel Paun
Sa le fie rusine, ce au cu Romanii din afara, diaspora voteaza mereu cu oricine se va "declara" de drapta, cunosc stanga foarte bine, iliescu, vanghelie, nastase, oprisan, voicu, voiculescu, acum si cei tineri, cum ar fi; ponta, birchall etc, ne mai ramane sa speram in Diaconscu, Mitrea si grupul de la Cluj, sa speram, vor ajunge odata la restructurarea psd-ului promisa de geonica prostanacul.
Munca inutila
Lucia
Daca se recupereaza in jur de 2000 de voturi in cele 20000 de sectii de votare, inseamna ca s-au "fraudat" 0,1 voturi/sectie de votare, adica o zecime de vot. Munca celor de la BEC este complet inutila si aproape ca trag concluzia ca suntem cinstiti si ca motivul "oboseala" al membrilor comisiilor de votare este real.
unde mai e moralitatea?
anna
Asta e tara in care traim. Ne-am obisnuit cu astfel de practici in sistemul de vot de 20 de ani. La primul tur au fost 220.000 voturi nule si nu s-a sesizat imeni. La Paris au votat mai multi ca acum , tot la primul tur si iar nu s-a sesizat nimeni. Nu contestam ca s-a furat de ambele parti, dar oare, moral, avea cineva dreptul sa mai conteste ceva. Din pacate penibilul domina. Iar daca, prin absurd s-ar relua turul doi, ar trebui facut din banii celor care contesta si care au de dat explicatii sponsorilor care bat la usa. Dar ce nu stiu acesti politicieni penibili, care fac azi tot circul asta si care doreau "liniste", este ca la un nou tur vor mai pierde procente bune. Sau poate ca stiu, dar trag de timp....pentru miscarile din propriul partid. Geoana, taria de caracter iti spune ceva?
Parerea mea
magri
chiar si la o diferenta de 70000 in favoarea lui geoana tot basescu ar fi fost castigatorul moral al acestor alegeri. macar el a candidat si a fost votat ca persoana. intre votantii lui geoana nu regasesti doar votantii candidatului geoana ci activisti pnl care au primit 'ordin' sa voteze geoana precum si alti activisti ai prm, udmr, etc, oameni care au crezut in probabilitatea unui guvern johanis dupa alegeri, oameni care au crezut in zvonurile lansate pe piata de genul 'daca iese basescu nu mai vine FMI si nu va mai luati salariile si pensiile', etc.- deci un amestec neomogen de partide si credinte.
Parerea mea Harta voturilor recuperate
Lucia
Judetul Neamt(81) si altele au mai multe voturi valabile aruncate la nule, decat Alba(27) + Arad(27) + si Sibiu(21) la un loc.
SA - LE FIIE RUSINE PSD-PNL.
nicusor
PSD-PNL TREBUIE SA RECUNOASCA INFRANGEREA.UNDE E STABILITATEA CARE A-TI PROMIS.SA VA FIE RUSINE,A-TI DARAMAT TREI GUVERNE SI UN REFERENDUM LA PRESEDENTIE POPORU SA DESTEPTAT,CALCULILE VOASTRE AU DAT GRESI .POPORU VA RIDICA ,POPORU VA COBOARA.AR FI BINE SA NU NE M-AI UITATI CA TOT LA MANA NOASTRA SANTEI.SA VA FIIE RUSINE CEI DE LA PSD-PNL-NU VA MAI CREDE NIMENI.
PAREREA MEA
stefan
componenta curtii constitutionale clocae de comunistii lui iliescu,au ales o varianta din care sa iasa basma curata,numararea voturilor nule ,care nu va duce la nicio concluzie.comunistii nu vor sa recunoasca infrangerea si vor da vina pe cei de la curte,acestia sunt inamovibili pe mandatul de 9 ani si majoritatea sunt trecuti de 6o ani.au salarii sa la asigure o batranete usoara.Pana la urma vor defecta de la comunisti si de la liberalii imbuibati cateva persoane care sa faca o majoritate pe ntru a guverna in continuare dreapta cre sa speram ca va merge cu adevarat pe autostrada adevaratei democratii
Top articole
-
Alegerile ne prigonesc din nou. Chemaţi Doctorul!
Florin Ciocotişan | 5631 vizualizari
-
Lansarea unui magazin online în 3 paşi. Cum să începi să vinzi pe Internet?
Florin Ciocotişan | 3778 vizualizari
-
Ponta a cerut Academiei să verifice dacă Mang a plagiat. Dacă se confirmă ministrul va demisiona
Ştefan Otişan | 3367 vizualizari
- Din ritualurile secrete ale Masoneriei. Marea Maestră: V-am deschis o poartă, nu e nimic malefic


Corina Drăgotescu
Florin Ciocotişan
Viorela Grecu
Adrian Enculescu
Florentina Gionea